Tuesday, September 10, 2013




Al sta ik tot mijn lippen in het water
Ik bid zolang ik adem dit gebed
Dat hem de eer toekomt, lof en aanbidding
Omdat hij mij in ruimte heeft gezet

Ik loof daarom de Vader en de Zoon
Hernieuw mij elke dag weer in zijn geest
Ik weet me in zijn vaderhand geborgen
En straks mag ik ook komen op het feest

Ik heb van hem een korte tijd gekregen
Een stukje leven in de eeuwigheid
Hij heeft in liefde maandenlang gezwegen
En mij in stilte weer  opnieuw bevrijdt

Al sta ik tot mijn lippen in de stilte
Ik bid zolang ik vloek weer dit gebed
Dat hem de eer toekomt  en de aanbidding
Omdat hij mij voor altijd heeft gered

Ik loof daarom de vader en de zoon
Hernieuw me elke dag weer in zijn geest
En ik weet dat zijn belofte nooit zal wijken
En dat ik mag komen op het feest

No comments:

Post a Comment