Monday, November 15, 2010

HOUDEN ENGELEN DE WACHT?



























 Wanneer de engel in mijn slaap
Ophoudt over mij te waken
Hoor de dood al klagend in de wind
Ontzielde kreten slaken

Over mijn  onschuld en mijn jeugd
Heb ik me vergeefs verheugd
Het zwaard van trouw is afgebroken
Dus ik strijd een verloren strijd

Zo raak ik langzaam alles kwijt
Ik ben een zwerver door de tijd
zelfs de liefdes van mijn leven
Zijn uiteindelijk maar een korte nacht gebleven

Laat daarom Michael voortaan
Mij maar op rechts terzijde staan
En geef mij Gabriel op links
Als een stoïcijnse sfinx

Voor mij uit houdt Uriel
De demonen voor me tegen
En van Rafael heeft hij voor mij
Deze boodschap meegekregen

afstand is illusie
evenals de tijd
elke hindernis maakt sterker
niets is wat het lijkt.

No comments:

Post a Comment