Saturday, May 1, 2010

ALS IK JOU OM ME HEEN WEET




(voorgoed)

Als ik jou om me heen weet
en de muziek staat aan
de bloemen in de vaas
hun werk hebben gedaan
dan heb ik lief
als nooit tevoren
en heb ik mijzelf
voorgoed…in jou verloren


Als ik je stem hoor in mijn hart
en jou hart voel in mijn hoofd
zijn al mijn zinnen weggeroofd
je hand de mijne houdt
voelt alles zo intens vertrouwd
dan heb ik lief
als nooit tevoren
en wordt ons hart opnieuw …geboren


Wanneer jij naast me ligt vannacht
en wij ons plan hebben bedacht
te leven volgens ons gevoel
krijgt ons bestaan opnieuw een doel
dan heb ik lief
als nooit tevoren
en heb ik mijzelf
voorgoed…in jou verloren


Als jij gewoon de was ophangt
en telkens weer naar mij verlangt
wij tussen de bedrijven door
de liefde zelfs bedrijven
op tijden dat de wereld slaapt
dan heb ik lief
als nooit tevoren
zijn wij
voorgoed…in elkaar verloren

tekst:destenentafel

No comments:

Post a Comment